Idei SEO pentru un site de business de succes

Ca oricare alt intreprinzator sau antreprenor cu o afacere online si tu iti doresti ca afacerea ta sa fie vizibila pe internet. A avea un site nu inseamna neaparat ca vei fi si gasit de catre potentialii tai clienti, dar sa-l ai si sa apelezi si la cateva servicii de SEO atunci cu siguranta ca iti va oferi cativa pasi in fata competitorilor tai.

Asa cum si pentru clientii tai e important sa gaseasca afacerea online, asa este si pentru spider-ii motoarelor de cautare, dar mai presus de a-ti gasi site-ul, este important sa iti ofere o relevanta paginii astfel incat afacerea ta sa apara in topul cautarilor.

Inainte de orice serviciu SEO este bine sa faci o analiza a site-ului, sa vezi ce ai, ce-ti lipseste si ce poti imbunatati rapid. Analizeaza cuvintele meta sau cuvintele cheie, dar nu uita sa verifici si cantitatea de text pe care o oferi, raportata la continutul de cod pe care il are site-ul. Dupa ce faciTactici SEO aceasta analiza, este necesar sa aflii si care sunt competitorii tau, cu cine te lupti si mai ales cum stau ei in topul cautarilor. Pentru asta e bine sa te limitezi la primele rezultate, alege-i pe primi 5 si vezi care sunt cuvintele cheie pe care le promoveaza, verifica asta si in continutul textului afisat pe site, la produs. Nu uita sa folosesti si unele online sau site-uri care fac verificari automate si ofera un raport minim de SEO, prin analiza continutului si nu numai.

Imediat ce ai facut analiza si ai stabilit care este diferenta intre site-ul tau si cel al competitorilor,  fa o lista a cuvintelor cheie pe care site-ul tau se bazeaza. Analizeaza si observa daca lista ta este relevanta in cautari, si poti afla acest aspect la fel de usor, folosind instrumente online de analiza. Nu uita ca este foarte important modul de folosire al cuvintelor, asadar cautarile cuvintelor la singular difera de cautarile cuvintelor la plural. De neglijat sunt chiar si cuvintele care sunt scrise gresit, pentru ca oamenii fac frecvent astfel de greseli, nu pentru ca s-ar grabi la scris ci pentru ca nu cunosc neaparat modul de scriere al cuvintelor, cel putin al celor mai  complicate. Tocmai de aceea este bine sa te axezi si pe cuvinte scrise gresit, mai ales daca domeniul tau de activitate poate duce la scrierea gresita a  denumirilor sau a produselor. Nu exagera asta pentru ca te vei lovi de motorul de cautare Google care va face o corectie a cuvantului, asadar cu grija si nu exagera.

Daca ai reusit sa iti pui la punct cuvintele cheie iar site-ul tau le “foloseste”, incearca macar pentru o perioada sa vezi exact care este directia catre care se indreapta traficul catre site-ul tau, verifica constant pe ce pagini te aflii, poti chiar sa faci un tabel in excell si sa notezi rezultatele pentru fiecare cuvant in parte.

Intre timp, pentru a nu pierde timpul, verifica sa ai la toate paginile un titlu, creaza meta-taguri pentru ca aceste descrieri meta, desi nu te ajuta in pozitionarea rezultatelor afisate, iti vor aduce multe clickuri daca sunt relevante. Adauga in descriere cuvintele cheie si nu uita sa le afisezi si in interiorul site-ului, in descrieri sau in articolele care populeaza site-ul. Fa in asa fel incat cuvintele sa fie integrate in mod natural, sa aiba relevanta cu continutul.

Verifica faca ai sitemap-ul realizat, iar daca il ai intr-o singura versiune, iti spun ca e bine sa il adaugi atat in versiunea xml cat si html. Ca bonus poti adauga site-ul in directoare, dar aceasta operatie nu trebuie facuta rapid, ci trebuie sa aibe un curs lejer, natural, astfel incat cresterea sa para la randul ei naturala. O inregistrare brusca in directoare s-ar putea sa faca mai mult rau decat bine. Oricum ar fi, nu este necesar sa exagerezi prea tare cu ele, dar nici sa le neglijezi de tot. Un alt mod de a avea backlinkuri este sa platesti pentru ele, atat la Yahoo cat si la Google, chiar si prin serviciul de Ad-Sense care va fi in final un beneficiu. Un director gratis extern de luat in calcul este si DMOZ.

Nu uita ca astea sunt mici artificii care te vor ajuta sa obtii pe langa un clasament mai bun in afisarile rezultatelor si un interes mai mare din partea posibililor clienti, atata timp cat si continutul este unul relevant.

sursa foto: freedigitalphotos.net

sursa articol: www.listafirme.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>